مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-11فرهنگي

آلبوم «مناقب خوانی» رونمایی شد/ خاطرات تلخ و شیرین یک پروژه


نشست خبری و مراسم رونمایی از آلبوم «مناقب خوانی» از تازه ترین آثار منتشر شده هوشنگ جاوید مولف و پژوهشگر موسیقی نواحی در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

- نشست خبری و مراسم رونمایی از آلبوم مناقب خوانی از تازه ترین آثار منتشر شده هوشنگ جاوید مولف و پژوهشگر موسیقی نواحی در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری و مراسم رونمایی از آلبوم مناقب خوانی از تولیدات جدید مرکز موسیقی حوزه هنری روز دوشنبه بیستم شهریور ماه با حضور هوشنگ جاوید مولف این کتاب و از پژوهشگران شناخته شده عرصه موسیقی مقامی و میلاد عرفانپور مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در سالن سلمان هراتی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

میلاد عرفانپور مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در ابتدای این نشست خبری گفت: یکی از رویکردهای مهمی که مرکز موسیقی حوزه هنری همواره در دهه های گذشته مدنظر خود قرار داده تلاش برای حفظ میراث موسیقی نواحی است که می تواند به عنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای ما محسوب شود.

من مطمئنم اگر بخواهیم از نهادی برای حفظ و اشاعه موسیقی نواحی ایران یاد کنیم قطعا یکی از مهم ترین این نهادها مرکز موسیقی حوزه هنری است که از دوره های قبلی مدیریت هم مورد توجه مدیران بوده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم «مناقب خوانی» رونمایی شد/ خاطرات تلخ و شیرین یک پروژه

آلبوم «مناقب خوانی» رونمایی شد/ خاطرات تلخ و شیرین یک پروژه