مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 02:052023-08-22ورزشي

جوادی: تمرینات یزدانی را ندیدم اما می دانم چطور باید تیلور را شکست دهد


پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان در خصوص رویارویی حسن یزدانی و تیلور در مسابقات جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

- ابراهیم جوادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان در مسابقات جهانی اظهار داشت: ما در گذشته هم در رده های سنی نوجوانان و جوانان قهرمان شده ایم، اما شاه بیت همه قهرمانی ها قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در مسابقات جهانی است.

ضمن این که تیم های پایه هم مهم هستند چرا که باید پشتوانه تیم های بزرگسالان باشند اما در هر صورت منتظر هستیم تا ببینیم ملی پوشان بزرگسالان ما در مسابقات جهانی چه نتایجی را رقم خواهند زد.

وی افزود: همه قهرمانی های تیم های پایه به قهرمانی تیم ملی بزرگسالان می رسد، شما اگر 10 سال هم در نوجوانان قهرمان شوید اما در بزرگسالان عنوانی را کسب نکنید در دنیا به آن توجهی نمی کنند.

امیدواریم کشتی گیران کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان بزرگسالان موفقیت هایی به دست آورند تا بتوانیم در این خصوص صحبت کنیم.

* کشتی گیران باید با 100 درصد آمادگی به مسابقات جهانی بروند پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان در خصوص اهمیت مسابقات جهانی بلگراد گفت: این دوره از مسابقات جهانی بلگراد از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که همه تیم ها با آمادگی تمام به مسابقات خواهند آمد تا سهمیه المپی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوادی: تمرینات یزدانی را ندیدم اما می دانم چطور باید تیلور را شکست دهد

جوادی: تمرینات یزدانی را ندیدم اما می دانم چطور باید تیلور را شکست دهد