مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-02بين الملل

حامیان غربی اوکراین چگونه برای دستیابی به اهداف خود تلاش می کنند؟


سوالی که توسط ناظران بین المللی از مقامات روسیه پرسیده می شود این است که چرا کشورهای همسایه روسیه به جای اتحاد با روسیه در حال تدارک و تلاش برای پیوستن به ناتو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، در حالی که کشورهای اروپایی متحد آمریکا و حامی اوکراین تلاش خود را جهت حمایت حداکثری از اوکراین در قبال تهاجم روسیه به این کشور انجام می دهند، اهداف کلی مشترک این کشورها شامل چهار مورد می شود.

در مورد اول، کشورهای اروپایی به رهبری ایالات متحده تلاش می کنند حمایت های خود را از اوکراین به شکلی هم پوشانی کنند که این امکان برای ارتش اوکراین فراهم شود تا حد ممکن روسیه را وادار به عقب نشینی کند.

هدف دوم جبهه غرب بر این است تا اطمینان حاصل شود که روسیه تا زمانی که از درگیری اوکراین خارج نشده به بخش دیگری از کشورهای اروپایی متحد غرب حمله نکند.

در مورد سوم این کشورها تلاش می کنند تا تضعیف نظامی مسکو به گونه ای باشد که حتی اگر تمایل داشته باشد، در حمله مجدد به خاک اوکراین دچار مشکل شود.

همچنین ایالات متحده و متحدان اروپایی آن در قالب پیمان ناتو تلاش می کنند تا از رویارویی مستقیم نظامی میان روسیه و اعضای ناتو اجتناب شود.

همه این اهداف برخاسته از تصورات و تجربه های کشورهای غربی از روسیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان غربی اوکراین چگونه برای دستیابی به اهداف خود تلاش می کنند؟

حامیان غربی اوکراین چگونه برای دستیابی به اهداف خود تلاش می کنند؟