مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-22اقتصادي

جذب 81 سرمایه گذار جدید در شهرک های صنعتی استان قزوین


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: در شش ماهه اول سالجاری 81 سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان جذب و برای ساخت واحدهای تولیدی زمین دریافت کردند.

- رضا صفاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: 81 هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین طی 6 ماه اخیر به سرمایه گذاران جدید واگذار شده که نشان دهنده رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سال مهار تورم و رشد تولید می باشد و این امر با وجود تحریم های ظالمانه محقق شده است.

وی افزود: میزان سرمایه گذاری مربوط به این سرمایه گذاران 65 هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین همچنین به میزان اشتغالزایی مربوط به این سرمایه گذاران نیز اشاره کرد و گفت: با راه اندازی و بهره برداری از طرح های تولیدی مربوط به این سرمایه گذاران برای سه هزار و 200 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

صفاری در مورد بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان زمین های واگذار شده نیز اذعان کرد: شهرک های صنعتی قزوین(کوهین)، حکیمیه و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند.

رییس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان در پایان تصریح کرد: موانع پیش روی تولید کنندگان و صنعتگران، در راستای تسهیل گری و کم کردن بروکراسی اداری در اسرع وقت برای متقاضیان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 81 سرمایه گذار جدید در شهرک های صنعتی استان قزوین

جذب 81 سرمایه گذار جدید در شهرک های صنعتی استان قزوین