مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-12سياسي

عواید فروش پسماند روی برای شهر زنجان هزینه شود


واگذاری غرفه های سبزه میدان به مزایده گذاشته شده است و بعد از مشخص شدن پیمانکار، کار بلافاصله در محل آغاز خواهد شد.

- ایسنا/زنجان شهردار زنجان گفت: واگذاری غرفه های سبزه میدان به مزایده گذاشته شده است و بعد از مشخص شدن پیمانکار، کار بلافاصله در محل آغاز خواهد شد.

علیرضا فیروزفر پیش از ظهر امروز (21 شهریورماه) در جلسه علنی شورای شهر زنجان، با اشاره به اهمیت تدوین برنامه مناسب برای فعالیت در غرفه های واقع در سبزه میدان، اظهار کرد: در این رابطه در گام نخست تلاش شده است که ایده مناسبی برای اجرایی شدن در طرح ارائه شود و در این رابطه مذاکراتی با اداره کل میراث فرهنگی استان انجام شد تا طرح در محل اجرایی شود که پایداری داشته و باعث رونق در این بخش شود.

وی تصریح کرد: چندین ماه در این رابطه درگیر کار بودیم و در نهایت با ارائه راهکار جدید مزایده طرح در سامانه بارگذاری شده است و امیدواریم فعالان قوی که در این حوزه فعال هستند در مزایده شرکت کنند تا شاهد به بار نشستن زحمات فراوانی که در این طرح شده است، باشیم.

این مسئول به اجرای طرح فیبرنوری در سطح شهر زنجان نیز اشاره کرد و گفت: باید شهروندان بدانند که این کار بسیار طرح بزرگی بوده و حدود 330 کیلومتر از سطح شهر به عرض 12 سانتی متر باید حفاری انجام شود که کار عظیمی را در این بخش شاهد خواهیم بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عواید فروش پسماند روی برای شهر زنجان هزینه شود

عواید فروش پسماند روی برای شهر زنجان هزینه شود