مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:202023-08-30اقتصادي

وقتی جراح قلب عمل زیبایی انجام می دهد/ خروج پزشکان از چرخه طبابت


دردسرهای حرفه پزشکی و سختی های برخی اعمال جراحی و عدم حمایت مالی، دست به دست هم داده تا خیلی از پزشکان سراغ انجام عمل های زیبایی بروند که درآمد بیشتر و دردسر کمتری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این روزها و به طور کلی در چند سال اخیر، شاهد گرایش مردم به انجام کارهای زیبایی پوست، مو، بینی، پلک، گونه و…، هستیم.

نکته قابل توجه این است که این استقبال، محدود و معطوف به سن و جنس خاصی نبوده و حالا، افراد میانسال و سالمند هم سراغ کارهای زیبایی می روند.

همین موضوع باعث شده تا بازار اعمال جراحی زیبایی نیز رونق بگیرد و پزشکان زیادی از رشته های مختلف پزشکی، به سمت انجام اعمال زیبایی بروند.

گرایش جامعه پزشکی به ویژه آن دسته از پزشکان به سمت و سوی انجام اعمال زیبایی، تبعاتی هم داشته و دارد که شاید مهم ترین چالش آن، خالی شدن سایر ظرفیت های خدمات درمانی باشد.

زیرا، وقتی که پزشک فقط نگاه درآمدی به حرفه خودش داشته باشد و نخواهد از تخصص اصلی خودش به نحو مطلوب استفاده کند؛ در نتیجه شاهد کمبود پزشک متخصص در سایر رشته های حیاتی خواهیم بود.

عبدالله مقدسی رییس نظام پزشکی دامغان، با عنوان این مطلب که بسیاری از پزشکان متخصص ما به کارهای زیبایی روی آورده اند، گفت: روانپزشک و متخصص بیهوشی امتیاز MMT خریده است، متخصص بیهوشی، کار بیهوشی در بیمارستان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی جراح قلب عمل زیبایی انجام می دهد/ خروج پزشکان از چرخه طبابت

وقتی جراح قلب عمل زیبایی انجام می دهد/ خروج پزشکان از چرخه طبابت