مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:312023-08-23سياسي

اردوی کتابخوانی عشایر، مهمان سیاه چادرهای عشایری فارس می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین فیروزی با اشاره به برگزاری طرحی برای ارائه خدمات کتابخوانی به جامعه عشایر در استان فارس عنوان کرد: با هدف توسعه عدالت فرهنگی و تسهیل دسترسی جامعه عشایر به کتاب و منابع اطلاعاتی، طرح اردوی کتابخوانی عشایر رویداد یک روزه ارائه خدمات فرهنگی به عشایر در استان فارس اجرا می شود.

  وی گفت: اردوی کتابخوانی عشایر فارس به همت اداره کل کتابخانه های عمومی فارس و با همکاری استانداری، صداوسیمای مرکز فارس، اداره کل امور عشایر، اداره آموزش و پرورش عشایر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سپاه عشایر استان فارس برنامه ریزی و برگزار  خواهد شد.

  فیروزی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های ترویجی و فرهنگی، اهدای کتاب، ارائه خدمات کتابخانه سیار در مناطق عشایری، برگزاری مسابقه های کتابخوانی، نشست های کتابخوانی، اجرای نمایش و.

از جمله برنامه های این رویداد یکروزه کتابخوانی در مناطق عشایرنشین است.

  مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با بیان اینکه اولین برنامه طرح اردوی کتابخوانی عشایر رویداد یک روزه ارائه خدمات فرهنگی، روز چهارشنبه 1 شهریورماه در منطقه عشایری باغمورت شهرستان آباده برگزار می شود، گفت: برنامه ریزی ها بر این است که تا پایان سال این طرح در شهرستان های فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی کتابخوانی عشایر، مهمان سیاه چادرهای عشایری فارس می شود

اردوی کتابخوانی عشایر، مهمان سیاه چادرهای عشایری فارس می شود