مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-03دانش

فعالیت موکب دانشجویی سیدالشهدا در کرمانشاه / نمایشگاهی برای ارائه محتوای اربعینی


پژمان کنجوری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو با اشاره به فعالیت موکب سیدالشهدا در این استان و خدمت رسانی به زوار اربعین گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمانشاه گفت: امسال در دانشگاه پیام نور کرمانشاه در قالب موکب سیدالشهدا (علیه السلام) میزبان زائران حسینی (ع)هستیم.

پژمان کنجوری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو با اشاره به فعالیت موکب سیدالشهدا در این استان و خدمت رسانی به زوار اربعین گفت: امسال در دانشگاه پیام نور کرمانشاه در قالب موکب سیدالشهدا (علیه السلام) میزبان زائران حسینی (ع) هستیم.

وی افزود: اسکان زائران، پذیرایی، خیاطی، پزشکی از مهمترین خدماتی است که در موکب سید الشهدا (علیه السلام) به زوار اربعین ارائه می‎ شود و ما در روز قادر به خدمت رسانی به بیش از 5 هزار نفر خواهیم بود.

 کنجوری ادامه داد: بیش از 150 نفر از خواهران و برادران در این موکب فعال هستند و فعالیت این موکب از 2 شهریور شروع شده است و تا 18 شهریور ادامه خواهد یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمانشاه در پایان گفت: همچنین در کنار برپایی این موکب نمایشگاهی نیز با موضوعات اربعینی و غرفه هایی مانند دفاع مقدس، کودک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت موکب دانشجویی سیدالشهدا در کرمانشاه / نمایشگاهی برای ارائه محتوای اربعینی

فعالیت موکب دانشجویی سیدالشهدا در کرمانشاه / نمایشگاهی برای ارائه محتوای اربعینی