مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-12اقتصادي

گام های اساسی بسیج سازندگی برای رونق صنایع تبدیلی در کهگیلویه و بویراحمد


بسیج سازندگی در پرداخت تسهیلات تبصره 16 گام های اساسی برداشته است و در تلاش برای رونق صنایع تبدیلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سالانه یک میلیون تن میوه در استان کهگیلویه و بویراحمد تولید می شود که 300 هزار تن قابلیت نگهداری در سردخانه را دارد، بخشی از محصول تولید شده صادر می شود و برای بخش دیگری نیاز صنایع تبدیلی است.

نبود صنایع تبدیلی در کهگیلویه و بویراحمد موجب ضرر و زیان به کشاورزان شده است و راه اندازی صنایع تبدیلی همواره از مطالبات این قشر زحمت کش بوده است.

  بسیج سازندگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع این مطالبه کشاورزان گام های خوبی برداشته است و در زمینه صنایع تبدیلی کارهایی را به سرانجام رسانده است.

فصل برداشت میوه از باغات سی سخت فرا رسیده است، و وجود صنایع تبدیلی به شدت در این شهرستان احساس می شود که با حمایت بسیج سازندگی چندین کارگاه تولید میوه خشک به منظور بهره وری بهتر از محصولات باغی و همچنین ایجاد اشتغال پایدار تاسیس شده است.

خانم رهنما یکی از بانوان کارآفرین ساکن سی سخت است که با بهره مندی از محل  تسهیلات اشتغالزایی کارگاه تولید میوه خشک راه اندازی کرده و برای 15 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است که در حال حاضر محصول تولید شده در کارگاه پس از بسته بندی به استان های خوزستان، فارس، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های اساسی بسیج سازندگی برای رونق صنایع تبدیلی در کهگیلویه و بویراحمد

گام های اساسی بسیج سازندگی برای رونق صنایع تبدیلی در کهگیلویه و بویراحمد