مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 23:402023-08-25اقتصادي

ورود 200 اتوبوس برقی به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: یک دستگاه اتوبوس برقی در خط 7 در حال تست است و تا پایان سال 200 دستگاه وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود.

- مهدی علیزاده در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قول داده بودیم تا مهرماه ماه حداقل 430 دستگاه بازسازی شده را وارد ناوگان کنیم، اظهار کرد: متأسفانه شرکت های طرف قرارداد به وعده های خود عمل نکرده بودند، لذا تعداد اتوبوس هایی که برای بازسازی قرارداد داشتند، کاهش یافت و در مجموع 430 دستگاه در نظر گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، وی گفت: هزار و 500 میلیارد تومان چک امضا و به تولیدکنندگان داخلی تحویل داده شده است و تا امروز 28 هزار میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده ایم و امیدواریم هزار و 400 دستگاهی که قول دادیم وارد ناوگان شود.

علیزاده ادامه داد: یک دستگاه اتوبوس برقی در خط هفت در حال تست است و تا پایان سال 200 دستگاه وارد خط خواهد شد همچنین در مهندسی خطوط نیز 500 دستگاه اتوبوس خریداری کردیم و 56 دستگاه اتوبوس را از خطوط خارج کرده و مینی بوس را جایگزین کردیم.

علیزاده با بیان اینکه سیاست این است که ساختار اتوبوسرانی روبه کوچک سازی می رود که گزارش عملیاتی آن ارائه خواهد شد، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، خدمات به شهروندان ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 200 اتوبوس برقی به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال

ورود 200 اتوبوس برقی به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال