مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-09اجتماعي

هواشناسی مازندران : سیل در راه است


آبگرفتگی و جاری شدن سیل ، سیلابی شدن مسیل ها، کاهش دید و ریزش سنگ در محور های کوهستانی و احتمال خسارت به سازه های کم مقاوم از پیامد های منفی و اثر مخاطره این سامانه جوی است که تمام مناطق استان مازندران را تحت تاثیر قرار می دهد.

- هواشناسی مازندران با اشاره به شکل گیری جریانات خنک و مرطوب شمالی و عبور امواج در تراز میانی جو، نسبت به احتمال جاری شدن روان آب، سیلاب و خطر ریزش سنگ در محور های کوهستانی این استان در 2 روز آینده هشدار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هواشناسی روز شنبه با صدور هشدار جوی سطح زرد، زمان فعالیت این سامانه را از بعدازظهر یکشنبه تا بعدازظهر دوشنبه اعلام و پیش بینی کرد که در طی این مدت شرایط جوی مازندران با بارش باران گاهی به صورت رگباری، وزش باد گاهی شدید، رعد و برق، کاهش محسوس دما بین 6 تا 12 درجه سلسیوس و در ارتفاعات نیز مه آلود خواهد بود.

  آبگرفتگی و جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل ها، کاهش دید و ریزش سنگ در محور های کوهستانی و احتمال خسارت به سازه های کم مقاوم را از پیامد های منفی و اثر مخاطره این سامانه جوی است که تمام مناطق استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

  در این اخطاریه به شهروندان توصیه شده که در طی این مدت هنگام تردد های جاده ای جوانب احتیاط را رعایت و کوهنوردان نیز از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی مازندران : سیل در راه است

هواشناسی مازندران : سیل در راه است