مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-12بين الملل

رییسی: منابع مالی آزادشده ایران به نیازهای مردم اختصاص خواهد یافت


رییس جمهوری اسلامی ایران در گفت وگویی اختصاصی با شبکه «ان بی سی نیوز» به سوالاتی درباره توافق تبادل زندانیان با آمریکا پاسخ داد که آزاسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی به عنوان بخشی از آن انجام شد.

- رییس جمهوری اسلامی ایران در گفت وگویی اختصاصی با شبکه ان بی سی نیوز به سوالاتی درباره توافق تبادل زندانیان با آمریکا پاسخ داد که آزاسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی به عنوان بخشی از آن انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی به لستر هولت مجری این رسانه آمریکایی گفت دولت جمهوری اسلامی ایران درباره چگونگی هزینه کردن 6 میلیارد دلار از پول های آزادشده ایران از کره جنوبی تصمیم گیری خواهد کرد که به عنوان بخشی از توافق با آمریکا برای تبادل زندانیان انجام شد.

رییسی گفت که این مبالغ هر کجا که نیاز باشد، هزینه خواهد شد.

رییس جمهور همچنین در این گفت وگو که در تهران انجام شده و بخشی از آن را شبکه ان بی سی منتشر کرده است، درباره وضعیت جاسوسان آمریکایی آزاد شده از زندان که اکنون در حبس خانگی به سر می برند، گفت که توافق تبادل زندانیان در زمان خودش اجرایی خواهد شد و این افراد کاملا در سلامت هستند .

طبق توافق ماه گذشته، دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا موافقت کرده تا به ازای آزادی پنج جاسوس آمریکایی زندانی در ایران، دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: منابع مالی آزادشده ایران به نیازهای مردم اختصاص خواهد یافت

رییسی: منابع مالی آزادشده ایران به نیازهای مردم اختصاص خواهد یافت