مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:212023-08-30اجتماعي

مفقود شدن گذرنامه؛ دردسر زائران اربعین


مرتضی عبادی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران امروز درباره برنامه ریزی به مناسبت اربعین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: استان مازندران دارای 35 موکب رسمی دارای مجوز از گلوگاه تا رامسر است.

وی با بیان اینکه اساس کار موکب ها خدمات رسانی به زائران در ایام اربعین است، افزود: خدمات این موکب ها هم حمایتی ازسوی مردم است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران بیان کرد: معمولا گروه پیش رو مواکب از 15 مرداد ماه امسال شروع به اعزام کردند و قبل از 24 مرداد از کشور خارج شدند.

عبادی با اشاره به انتقال امکانات و تجهیزات مواکب، اضافه کرد: انتقال امکانات از دستگاه پخت نان گرفته تا تجهیزات مربوط به تغذیه از 25 مرداد ماه شروع شده و تا 31 مرداد اصل امکانات منتقل شد.

وی با اعلام اینکه خادمان موکب ها از 27 مرداد تا چهارم شهریور ماه در موکب ها مستقر شدند، تصریح کرد: در بحث موکب های مازندران هم دو موکب در مرز مهران، یک موکب در سامرا، سه موکب در نجف اشرف، 15 موکب در شهر کربلا و بقیه موکب ها در مسیرها و عمودهای مختلف از نجف تا کربلا استقرار دارند .

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران با بیان اینکه روزانه مواکب مازندران امکان ارائه خدمات به 50 تا 75هزار زائر را در بحث اسکان و تغذیه دارند، خاطرنشان کرد: موضوع مهم این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفقود شدن گذرنامه؛ دردسر زائران اربعین

مفقود شدن گذرنامه؛ دردسر زائران اربعین