مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 21:152023-09-03فرهنگي

روزنامه «السفیر» صدای مستضعفان جهان بود


معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه ادیان گفت: روزنامه «السفیر» صدای مستضعفان و همه رزمندگان و مبارزان در سراسر گیتی بود و این روزنامه صدای کسانی بود که صدایی نداشتند.

- معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه ادیان گفت: روزنامه السفیر صدای مستضعفان و همه رزمندگان و مبارزان در سراسر گیتی بود و این روزنامه صدای کسانی بود که صدایی نداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم یادبود طلال سلمان روزنامه نگار و بنیان گذار روزنامه السفیر لبنان عصر امروز 12 شهریور در سالن نشست های معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شماری از مسئولان فرهنگی و همچنین جمعی از چهره های فرهنگی و رسانه ای کشور برگزار شد.

عباس خامه یار، معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه ادیان با اشاره به ویژگی های شخصیتی و حرفه ای طلال سلمان گفت: بیش از سه دهه با آقای سلمان ارتباط داشتم.

اغلب طلال را از اثر ماندگارش یعنی السفیر می شناسند، اگر در تاریخ معاصر و در جهان عرب از دو روزنامه بزرگ که باعث تحول شدند، نام ببریم یکی السفیر است و دیگری النهار.

این دو روزنامه شبیه یک اسطوره هستند، دو روزنامه با دو دیدگاه و خاستگاه و سرنوشت متفاوت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه «السفیر» صدای مستضعفان جهان بود

روزنامه «السفیر» صدای مستضعفان جهان بود