مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:502023-08-30سياسي

هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است تا مسئولین به میان مردم رفته و عملکرد دولت به خوبی تبیین شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است تا مسئولین به میان مردم رفته و عملکرد دولت به خوبی تبیین شود.

رضا ابراهیمی 8 شهریورماه در نشست هم اندیشی متنفذین، معتمدین و شورای اداری شهرستان میرآباد، با اشاره به اینکه نگاه دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق کم برخوردار و محروم و ارتقای شاخص های توسعه در این مناطق است، افزود: در راستای پیاده کردن سیاست های دولت سیزدهم، در سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان غربی، توانمندی ها و پتانسیل های هر منطقه شناسایی می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: علیرغم سنگ اندازی دشمنان، عملکرد جمهوری اسلامی بسیار خوب بوده و انتظار ما از مسئولین و شما معتمدین که همراه و همسو با سیاست های نظام هستید، اطلاع رسانی این دستاوردهاست.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری انتخابات سالم و قانونی با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی از مأمور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت است

هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت است