مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-21ورزشي

پیکان، کارخانه بازیکن سازی والیبال


نیمی از بازیکنان تیم بزرگسالان پیکان در آکادمی این باشگاه پرورش یافته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرینات پیکان که از چند روز گذشته آغاز شده با برنامه ای پرفشار و سخت از سوی کادر فنی پیگیری می شود.

تیم پیکان در فاصله حدودی یک ماه تا شروع مسابقات 10 جلسه تمرین در هفته که شامل وزنه و کار با توپ می شود را در دستور کار خود قرار داده است.

با نگاهی به لیست جوان تیم والیبال بزرگسالان در فصل 1402، نام 8 بازیکن دیده می شود که محصول آکادمی پیکان در سال های اخیر هستند.

امیرحسین صابری، سجاد جلوداریان، پندار مومنی مقدم ، یوسف کاظمی، متین حسینی، مانی علیخانی، امیرحسین منصوری، بنیامین اعلایی و علیرضا فراهانی بازیکنانی هستند که در لیست امسال پیمان اکبری برای حضور در مسابقات لیگ برتر قرار دارند.

این بازیکنان زیر نظر سعید علی اصغر و دیگر مربیان تیم های پایه پرورش یافتند و با حمایت مدیران باشگاه و همچنین توجه ویژه پیمان اکبری به بازیکنان جوان و مستعد در تیم اصلی نیز به کار گرفته شدند.

سیاست باشگاه پیکان در اهمیت دادن به بازیکنان آکادمی نه تنها از صرف بودجه سرسام آور برای جذب بازیکن جلوگیری کرده و این باشگاه را به کارخانه بازیکن سازی تبدیل کرده بلکه باعث انگیزه در میان بازیکنان رده پایه برای حضور در تیم اصلی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکان، کارخانه بازیکن سازی والیبال

پیکان، کارخانه بازیکن سازی والیبال