مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 23:152023-09-09سياسي

رقابت بخش خصوصی در عرصه جهانی پررنگ تر می شود


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پایبندی به فرهنگ دیپلماسی اقتصادی در کشور گفت: بخش خصوصی توان تولید محصولات رقابت پذیر در عرصه جهانی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزت الله اکبری تالارپشتی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در یکصدویکمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی البرز با ابراز خرسندی از همراهی دولت و بخش خصوصی در برگزاری منظم جلسات این شورا، گفت: فعالان بخش خصوصی سرداران جنگ اقتصادی هستند و در این عرصه مجلس نیز در سطوح استانی و ملی پیگیر مطالبات آنها از جمله مصوبات جلسات شورای گفت وگو است.

وی با اشاره به تعجیل و شتابی که در نوشتن متن لایحه برنامه هفتم توسعه و بدون دریافت و ثبت نقطه نظرات موثر وزرا، استانداران و فعالان بخش خصوصی اعمال شده است، افزود: تمامی این افراد در مورد مسائل کشور اطلاعات بیشتری در اختیار دارند که در تنظیم برنامه هفتم توسعه باید این دیدگاه ها لحاظ شود، در مجلس پیشنهادات را از بخش خصوصی و انجمن های مربوطه دریافت کرده و در کمیسیون تلفیق مجلس مصوب شده است.

  رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خطاب به فعالان بخش خصوصی تاکید کرد: از هم اکنون سرفصل های مهم برای شما ارائه دیدگاه ها و انتظارات خود به دولت و مجلس را برای اعمال در قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بخش خصوصی در عرصه جهانی پررنگ تر می شود

رقابت بخش خصوصی در عرصه جهانی پررنگ تر می شود