مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-05بين الملل

آیا رهبر آمریکا بی خانمان شده است؟!


بایدن که در طول روزهای هفته در کاخ سفید به سر می برد و تعطیلات آخر هفته را در ایالت دلاور که خانه اش آن جاست به سر می برد گفت: « من خانه ای ندارم تا آن جا بروم!» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از آسوشتیدپرس، جو بایدن رهبر آمریکا به کلیسای سنت ادموند در شهر ریهوپوث بیچ در ایالت دلاور پناه برد و تأکید کرد که او هیچ جای دیگری ندارد تا آن جا برود .

بایدن روز یکشنبه پس از آن که برای حضور در مراسم مذهبی در کلیسای کاتولیک سنت ادموند رفته بود به شکل ناگهانی با خبرنگاران تماس گرفت تا به آنها بگوید که وی در مرخصی به سر نمی برد.

بایدن که در طول روزهای هفته در کاخ سفید به سر می برد و تعطیلات آخر هفته را در ایالت دلاور که خانه اش آن جاست به سر می برد گفت: من خانه ای ندارم تا آن جا بروم! رییس جمهور آمریکا اشاره کرد که دستگاه سرویس مخفی آمریکا از مدتی پیش تا کنون در مقر اصلی اقامتش در ویلمنگتون در ایالت دلاور در حال انجام اقداماتی است تا آن را امن تر کند و افزود: وقتی بیایم دلاور جایی ندارم بروم به استثنای کلیسا، من فقط یک روز این جا هستم وقتی از بایدن پرسیده شد که آیا بی خانمان است گفت:نه، بی خانمان نیستم.

فقط یک خانه دارم.

خانه زیبایی دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا رهبر آمریکا بی خانمان شده است؟!

آیا رهبر آمریکا بی خانمان شده است؟!