مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-17بين الملل

انهدام باند تروریستی داعش در بغداد


سرویس اطلاعات عراق امروز یکشنبه از انهدام یک شبکه تروریستی خطرناک در بغداد که برای اجرای عملیات های انتحاری در موکب های حسینی برنامه ریزی کرده بود، - سرویس اطلاعات عراق امروز یکشنبه از انهدام یک شبکه تروریستی خطرناک در بغداد که برای اجرای عملیات های انتحاری در موکب های حسینی برنامه ریزی کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، دستگاه اطلاعات عراق امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که نیروهایش یکی از موفق ترین عملیات های اطلاعاتی خود را انجام داده و موفق شدند یک شبکه تروریستی خطرناک را در استان بغداد منهدم کنند.

طبق بیانیه، این عملیات با عملیات قبلی دستگاه اطلاعات که با همکاری دستگاه مبارزه با تروریسم در تاریخ 26 فوریه اجرا کرد و در نتیجه آن 22 تروریست در صحرای الانبار به هلاکت رسیدند، مرتبط است.

بر اساس بیانیه منتشر شده، این عملیات به شناسایی اهداف جدیدی منجر شده و فاش شد که این شبکه تروریستی برای اجرای عملیات های انتحاری در موکب های حسینی، پاسگاه های پلیس و بازارها در برخی محله های بغداد برنامه ریزی کرده بود.

در ادامه بیانیه مذکور تاکید شد، تمامی اعضای این شبکه تروریستی پس از کنترل میدانی دقیق تحرکاتشان طی یک عملیات پیش دستانه و ویژه بازداشت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند تروریستی داعش در بغداد

انهدام باند تروریستی داعش در بغداد