مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-19ورزشي

بهره برداری از 90 واحد مسکن محرومین گیلان در هفته دفاع مقدس


معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای سه هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در این استان، گفت: در هفته دفاع مقدس و با تلاش های انجام شده 90 واحد مسکن محرومین به نیازمندان تحویل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه قدس با اشاره به اجرای 2هزار و 927 برنامه در جهت نشاط آفرینی در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: قرار است از این برنامه ها هزار و 296 برنامه مسابقات ورزشی برای برادران و خواهران در سطح استان باشد.

وی اشاره به شعار امسال در هفته دفاع مقدس با عنوان ما متحدیم بیان کرد:  وحدت و همبستگی در تمامی گروه ها، بصیرت افزایی و دشمن شناسی، محرومیت زدایی و کمک به مستضعفان جامعه،  تبیین واقعیت های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، مدیریت جهادی در راهبرد انقلاب اسلامی، نقش هنری و مربوط به جامعه هنری، پشتیبانی مردمی و اصناف در جنگ تحمیلی، روحانیت و  نیروهای مسلح، 10 نقش محوری در تحقق شعار امسال است.

  وی با بیان اینکه محرومیت زدایی در هر عرصه ای به یکی از مهم ترین سیاست های سپاه پاسداران در کشور تبدیل شده است، تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس و با تلاش های انجام شده 90 واحد مسکن محرومین به نیازمندان تحویل داده می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 90 واحد مسکن محرومین گیلان در هفته دفاع مقدس

بهره برداری از 90 واحد مسکن محرومین گیلان در هفته دفاع مقدس