مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-13اجتماعي

جابه جایی بیش از 25 هزار زائر اربعین حسینی از البرز


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: با اجرای طرح سفرهای اربعین 25 هزار و 784 زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مرزهای کشور اعزام شدند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: از ابتدای طرح سفرهای اربعین خدمت رسانی به زائران از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان آغاز شد و تا پایان طرح ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه برای بازگشت زائران تمام تمهیدات لازم انجام و جابه جایی زائران به بهترین شکل ممکن انجام شد، گفت: از 27 مرداد تا 20 شهریورماه، 25 هزار و 784 زائر توسط یک هزار و 108 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی به مرزهای کشور اعزام شدند.

قدمی با اشاره به اینکه از این تعداد زائر، 19 هزار و 128 نفر توسط 833 ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز مهران اعزام شدند، افزود: امسال استقبال مردم برای استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافری برای سفر اربعین بسیار خوب بود.

این مقام مسؤول با اشاره به مجموعه اقدامات صورت گرفته در خصوص تسهیل راهپیمایی اربعین، اظهارکرد: برای تحقق این هدف جلسات متعددی با مدیران مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی سطح استان برگزار شد تا نسبت به نظافت مجتمع ها و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به زائران توجه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 25 هزار زائر اربعین حسینی از البرز

جابه جایی بیش از 25 هزار زائر اربعین حسینی از البرز