مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:562023-09-02سياسي

اعلام نگرانی برای عدم اجرای فاضلاب محور هفت باغ علوی کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در شورای حفظ حقوق بیت المال استان اظهار داشت: اداره کل حفاظت محیط زیست نگرانی هایی از طرح فاضلاب هفت باغ علوی در این محور دارد و قرار شد مشاورانی به هفت باغ علوی برای اجرای شبکه فاضلاب معرفی شوند.

وی بیان داشت: جدول زمانبندی از سوی شرکت عمران علوی برای اجرای فاضلاب بعد از تایید طرح مشاور داده شود و این شرکت تعهد کند فاضلاب را در این محور اجرا کند تا نگرانی های محیط زیستی از بین برود تا افرادی که در محور هستند از امکانات پروژه فاضلاب بهره ببرند.

حمیدی عنوان کرد: مشاور باید طرح فاضلاب هفت باغ علوی را تا پایان سال جاری ارائه دهد و طرح های جدید هم فعلا متوقف شود و به تاخیر بیفتد.

رییس کل دادگستری استان کرمان متذکر شد: بحث پروژه فاضلاب هفت باغ علوی جزو حقوق عامه است و دادستان مرکز استان باید این پروژه را پیگیری کند و شرکت بعد از دو ماه از تایید طرح مشاور باید وارد فاز اجرایی شود.

وی بیان کرد: موضوعات مربوط به اصلاح طرح هادی روستای هدف گردشگری سیرچ در بخش شهداد از توابع شهرستان کرمان در کارگروهی با محوریت فرمانداری کرمان مورد بررسی قرار می گیرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: موارد مربوط به کاربری های غیرمجاز در خارج محدوده روستای سیرچ در سال های گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نگرانی برای عدم اجرای فاضلاب محور هفت باغ علوی کرمان

اعلام نگرانی برای عدم اجرای فاضلاب محور هفت باغ علوی کرمان