مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-27اقتصادي

پیش فروش روزانه 4 هزار صندلی در مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: هم اکنون در رفت زائران 7 هزار دستگاه اتوبوس وجود دارد که روزانه بلیط پیش فروش 4 هزار صندلی صورت می گیرد.

- داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، روز یکشنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده تلاش مجموعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این بود که اربعین هر سال بهتر از سال های قبل به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کنیم.

وی افزود: امسال با تدابیر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی 3 هزار میلیارد تومان از اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای مسیر های اربعینی و منتهی به پایانه های مرزی از جمله گره ترافیکی تونل ها، پل صلواتی و نقطه های کور ترافیکی اختصاص داده شد.

معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: تا یک هفته قبل از اربعین تمامی کارهای عمرانی مسیرهای منتهی به پایانه و مرز مهران پایان یابد، در این راستا زیرساخت های لازم در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران در بحث سایبان ها، مه پاش و تونل های سرد و آبسردکن ها به خوبی اجرا شده است.

  وی با اشاره به اقدامات زیرساختی در پایانه برکت مرز مهران، افزود: این پایانه نزدیک 2 ماه است که به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تحویل داده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش روزانه 4 هزار صندلی در مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی

پیش فروش روزانه 4 هزار صندلی در مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی