مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:302023-08-26سياسي

ترخیص 3 هزار و 37 تن ذرت رو به اتمام است


رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: با پیگیری های انجام شده و نظارت های مستمر، روند واردات، نگهداری و ترخیص کالاها از انبارهای بندر نوشهر، - بازدید میدانی رییس کل دادگستری مازندران از انبارهای بندر نوشهر؛ ترخیص 3 هزار و 37 تن ذرت رو به اتمام است ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: با پیگیری های انجام شده و نظارت های مستمر، روند واردات، نگهداری و ترخیص کالاها از انبارهای بندر نوشهر، از حالت نامتعارف، خارج و امور مربوط، بهینه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در بازدید از بندر نوشهر افزود: پس از سفر رییس قوه قضاییه و بازدید وی از بنادر استان، جلسات مختلفی برای رفع مشکلات و نیز تعیین تکلیف کالاهای رسوب شده در انبارهای مراجع ذی ربط دولتی، تشکیل و پس از پیگیری های مستمر، تکلیف اکثر قریب به اتفاق کالاها، مشخص شد.

وی افزود: علت تاخیر در انجام برخی از دستورات رییس قوه قضاییه، از جمله وضعیت محموله 3 هزار و 37 تنی ذرت آلوده، موانع موجود در اخذ مجوزهای لازم بوده که با رفع آن، ترخیص ذرت های آلوده، آغاز شده و به زودی به اتمام خواهد رسید.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان مازندران، ضمن تاکید بر ضرورت اخذ ضمانت های مکفی از صاحبان کالاهای وارداتی برای ترخیص آن در مدت متعار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 3 هزار و 37 تن ذرت رو به اتمام است

ترخیص 3 هزار و 37 تن ذرت رو به اتمام است