مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-13سياسي

شفافیت در فرهنگ سازی و اقناع سازی مردم برای پرداخت مالیات الزامی است


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شفافیت در فرهنگ سازی و اقناع سازی مردم برای پرداخت مالیات الزامی است.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شفافیت در فرهنگ سازی و اقناع سازی مردم برای پرداخت مالیات الزامی است.

مسلم مرادی امروز 22 شهریورماه در دیدار حجت اله صالحی مدیرکل امور مالیاتی لرستان، بر اقناع سازی مردم در موضوع پرداخت مالیات و لزوم اطلاع رسانی به عموم مردم به منظور چگونگی هزینه مالیات اخذ شده مردم در ایجاد و گسترش زیرساخت ها و کمک به رشد و توسعه همه جانبه کشور تأکید کرد.

وی تصریح کرد: مالیات یکی از اصلی ترین منابع درآمدی دولت هاست و تأثیر اساسی بر افزایش رفاه عمومی و بهبود اداره کشور دارد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: مالیات سالم ترین، مطمئن ترین و پایدارترین منبع اداره کشور است که جایگزین درآمدهای نفتی و دیگر درآمدهاست.

مرادی اضافه کرد: در تمام نقاط دنیا اداره اقتصاد داخلی، متکی بر درآمدهای مالیاتی است که منبعی پایدار است و درآمدهای مالیاتی رابطه مستقیمی با توسعه و پیشرفت دارد.

حجت اله صالحی مدیرکل امور مالیاتی لرستان نیز در این دیدار گزارشی از میزان وصول مالیات در منابع مختلف، بررسی راهکارهای رفع مشکلات و موانع مالیاتی برای جذب سرمایه گذار و راهکارهای مالیاتی مشارکت اشخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت در فرهنگ سازی و اقناع سازی مردم برای پرداخت مالیات الزامی است

شفافیت در فرهنگ سازی و اقناع سازی مردم برای پرداخت مالیات الزامی است