مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-18سياسي

سرلشکر صفوی: بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس شکل گیری جبهه مقاومت است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا صبح امروز (دوشنبه، 27 مهرماه) در همایش تخصصی دفاع مقدس و تأثیرات آن بر امنیت ایران و منطقه غرب آسیا، - دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: بزرگترین دستاورد دفاع مقدس در غرب آسیا شکل گیری جبهه مقاومت و برقراری امنیت با همراهی دیگر کشور ها و مقابله با تهدیدات برای رسیدن به صلح مشترک است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا صبح امروز (دوشنبه، 27 مهرماه) در همایش تخصصی دفاع مقدس و تأثیرات آن بر امنیت ایران و منطقه غرب آسیا، گفت: پس از گذشت 34 سال از پایان جنگ این همایش تخصصی توسط پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی برگزار می شود.

وی افزود: این همایش علمی تخصصی است و پیشکسوتان دفاع مقدس، اساتید و صاحب نظران در حوزه دفاعی، امنیت ملی و منطقه ای مطالب خود را ارائه می دهند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه دو رخداد عظیم پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی دفاع مقدس به رهبری حضرت امام (ره) تغییر و تحولاتی در مبنای دفاع و امنیت به وجود آورد، تاکید کرد: پس از سال های دفاع مقدس با رهبری امام خامنه ای و الگوگیری از دفاع مقدس، جبهه مقاومت تشکیل و سپس تقویت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر صفوی: بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس شکل گیری جبهه مقاومت است

سرلشکر صفوی: بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس شکل گیری جبهه مقاومت است