مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-05اجتماعي

سردار رادان: 4 میلیون زائر اربعین از مرزهای شش گانه کشور خارج شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار  احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور، صبح سه شنبه در نقطه صفر مرزی مهران در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز همایش بزرگ اربعین حسینی از ابتدای ماه صفر تاکنون 4 میلیون نفر زائر از مرزهای شش گانه کشور خارج شده و همچنین 2 میلیون و 400 هزار نفر نیز به خاک کشور وارد شده اند.

وی افزود: با توجه به اینکه مرز مهران از  اصلی ترین مرزهای مسیر تردد زوار است از این تعداد تردد مذکور، یک میلیون و 500 هزار خروج سهم این مرز بوده است.

  فرمانده انتظامی فراجا با اشاره به اینکه، بیشترین تردد در مزرهای شش گانه متعلق به مهران، شلمچه، خسروی، چذابه، باشماق و تمرچین است، ادامه داد: امسال حضور عموم مردم در اربعین باعث خلق حماسه ای دیگر از ملت ایران اسلامی شد و بنا بر تجربه سال های پیش در این حماسه موج بازگشت زائران بیشتر از خروج خواهد بود.

سردار رادان تاکید کرد: در اربعین سال جاری با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در رابطه با تردد زائران تاکنون هیچگونه ورود و خروج غیرقانونی شامل اتباع ایرانی و غیر ایرانی از مرزهای شش گانه مشاهده و گزارش نشده است.

  فرمانده فراجا به تصادفات جاده ای هم اشاره کرد و گفت: در اربعین سال جاری تاکنون تلفات و تصادفات جاده ای 31 درصد کاهش داشته است و این نشان دهنده توجه و اهتمام رانندگان به تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: 4 میلیون زائر اربعین از مرزهای شش گانه کشور خارج شدند

سردار رادان: 4 میلیون زائر اربعین از مرزهای شش گانه کشور خارج شدند