مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 00:302023-08-29اقتصادي

حجم تولیدات کشاورزی قم تا پایان سال به 900 هزار تن می رسد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: افزایش 7 درصدی محصولات کشاورزی را در استان قم دنبال می کنیم و امید است حجم تولیدات تا پایان امسال به 900 هزار تن برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا حاجی رضا روز سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه های بخش کشاورزی استان قم اظهار داشت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون بیش از 129 طرح کشاورزی در استان قم با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: مجموع پروژه های افتتاح شده در بخش کشاورزی موجب ایجاد اشتغال برای هزار و 291 نفر در استان قم شد که این میزان سرمایه گذاری دولت در بخش کشاورزی نشان دهنده اهمیت توجه به امنیت غذایی و افزایش ظرفیت تولید انواع محصولات کشاورزی است.

وی بیان داشت: در هفته دولت امسال 18 طرح کشاورزی در شهرستان جعفرآباد استان قم مورد بهره برداری قرار گرفت.

حاجی رضا ابراز داشت: استان قم در بخش کشاورزی ظرفیت های خوبی دارد که هدف گذاری ما تا پایان امسال رشد 7 درصدی تولیدات است و امیدواریم حجم محصولات کشاورزی تولید شده به 900 هزار تن برسد که در این راستا گسترش کشت گلخانه ای، توسعه صنایع تبدیلی و نیز اصلاح الگوی کشت و تقویت سیاست های حمایتی از جمله برنامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم تولیدات کشاورزی قم تا پایان سال به 900 هزار تن می رسد

حجم تولیدات کشاورزی قم تا پایان سال به 900 هزار تن می رسد