مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-31سياسي

عظمت اربعین فرا بشری است/ اربعین مخصوص سیدالشهدا (ع) است


امام جمعه قم با اشاره به اینکه در برگزاری مراسم اربعین کم ترین حوادث را شاهد هستیم، گفت: دستگاه بشری توانایی برقراری چنین امنیتی ندارد و این موضوع نشان می دهد، - عظمت اربعین فرا بشری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سیدمحمد سعیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: اربعین تنها خاص اباعبدالله (ع) است.

وی با اشاره به اینکه برای هیچکدام از اهل بیت (ع) اربعین نداریم، مطرح کرد: هر جامعه، دولت و نظامی موظف است از فرصتی که ایجاد شده است برای اهداف بلند شیعیان استفاده کند.

امام جمعه قم با بیان اینکه شیعیان باید پیشرو باشند، عنوان کرد: اربعین یکی از سرفصل هایی است که می توانیم در آن خرج سال فرهنگی سال خود را تأمین کنیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در برگزاری مراسم اربعین کم ترین حوادث را شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: دستگاه بشری توانایی برقراری چنین امنیتی ندارد و این موضوع نشان می دهد، عظمت اربعین فرا بشری است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه باید بر اصل اصیل داستان کربلا کار بیش تری صورت گیرد، تصریح کرد: اصل اصیل داستان کربلا، امیرالمومنین (ع) هستند و باید به این نکته توجه بیش تری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عظمت اربعین فرا بشری است/ اربعین مخصوص سیدالشهدا (ع) است

عظمت اربعین فرا بشری است/ اربعین مخصوص سیدالشهدا (ع) است