مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:312023-08-29سياسي

راه اندازی سامانه نظرسنجی عملکرد کارمندان دولت توسط مردم در یزد+ فیلم


محمدحسین پارساییان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد ظهر امروز در جریان بازدید از خبرگزاری فارس در گفت و گویی اظهار کرد: ارتباط مدیران با خبرنگاران و بلعکس از جمله عوامل پیشبرنده اهداف و برنامه های نظام است که باید بیش از پیش مد نظر قرار گرفته شود.

وی افزود: خبرنگاران به عنوان حلقه میانی بین مردم و مسئولان نقش موثری در ارائه خدمات کارآمد و به موقع ایفا می کنند و اگر این امر به درستی و کامل انجام نشود مشکلات و دغدغه های مختلفی ایجاد خواهد شد.

معاون استاندار یزد در خصوص اولویت های رسانه ای نیز گفت: مدیران باید به واسطه حقله های میانی که رسانه ها هستند به مردم گزارش دهند و در همچنین اصحاب رسانه هم باید با گزارش های تحلیلی منطقی و کارشناسی مدیران را در جریان مسائل کف جامعه قرار دهند.

پارساییان در ادامه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی را از جمله مهمترین مأموریت مدیریت توسعه ای در استان یزد دانست و بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت امسال سامانه نماد به منظور شنیدن صدای مردم در استان یزد راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: سامانه نماد فرصت مناسبی برای ثبت شکایات، پیشنهادات است که انتظار داریم این مهم توسط اصحاب رسانه به صورت گسترده بین اقشار مختلف اطلاع رسانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه نظرسنجی عملکرد کارمندان دولت توسط مردم در یزد+ فیلم

راه اندازی سامانه نظرسنجی عملکرد کارمندان دولت توسط مردم در یزد+ فیلم