مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-02حوادث

نجات طبیعت گرد آسیب دیده در «تنگ تیزاب» سپیدان


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان گفت: نجات گران پایگاه عملیات جاده ای جمعیت هلال احمر سپیدان یک طبیعت گرد آسیب دیده از سقوط در ارتفاعات «تنگ تیزاب» را نجات دادند.

- سپیدان - رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان گفت: نجات گران پایگاه عملیات جاده ای جمعیت هلال احمر سپیدان یک طبیعت گرد آسیب دیده از سقوط در ارتفاعات تنگ تیزاب را نجات دادند.

مهدی خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در پی اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی بر گرفتار شدن یک طبیعت گرد در تنگ تیزاب به مرکز کنترل و عملیات هلال احمر سپیدان، امدادگران حوزه مربوطه با توجه به نزدیکی به محل حادثه سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: نجات گران پس از پیمایش تنگه و دستیابی به مصدوم، عملیات حمایت های روانی، کمک های اولیه، آتل بندی و بسکت کردن و انتقال مصدوم به نقطه ایمن را اجرا و فرد مصدوم را جهت انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس حاضر در صحنه دادند.

خورشیدی افزود: طبیعت گرد آسیب دیده یک مرد 45 ساله است که به دلیل بی احتیاطی، از ارتفاعات صخره به پایین سقوط کرده و از ناحیه سر و ابرو دچار شکستگی شده بود.

رییس جمعیت هلال احمر سپیدان در ادامه گفت: هم وطنان در صورت نیاز امدادی با سامانه 112 هلال احمر تماس حاصل نمایند تنگ تیزاب در فاصله 30 کیلومتری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات طبیعت گرد آسیب دیده در «تنگ تیزاب» سپیدان

نجات طبیعت گرد آسیب دیده در «تنگ تیزاب» سپیدان