مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 00:002023-08-24بين الملل

مقاومت در کرانه باختری در غلیان و خروش است؛باکی از تهدیدات نداریم


هرگز ترس و هراسی از تهدیدات دشمن صهیونیستی نداریم و کرانه باختری با مقاومت قهرمانانه خود دوباره به روزهای باشکوه خود بدون جرثومه صهیونیست ها باز خواهد گشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صالح العاروری نایب رییس دفتر سیاسی حماس پنجشنبه شب در گفتگو با شبکه ماهواره ای الاقصی تاکید کرد: دشمن صهیونیستی تلاش می کند ملت فلسطین را از تاریخ، سرزمین، حال و آینده و مقدسات خود دور و جدا کند اما ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و از اصول خود کوتاه نمی آییم.

نایب رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی در ترور رهبران حماس گفت: حماس ترسی از اینگونه تهدیدات ندارد و مقاومت فلسطین هرگز تسلیم لفاظی های سران صهیونیستی نخواهد شد و با قدرت تمام دوشادوش مردم فلسطین تا اخراج اشغالگران از خاک فلسطین به مقاومت خود ادامه خواهد داد.

صالح العاروری افزود: تهدیدات اشغالگران علیه سران حماس تازگی ندارد و آنان هر روز فرزندان ما را که این جنبش نیز بخشی از این مردم است به خاک و خون می کشند، اما ما نیز به مبارزه و پیگرد جنایتکاران ادامه می دهیم، زیرا بر حقیم و آنان متجاوز هستند.

عضو جنبش حماس تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری در حال خروش و غلیان است و روزانه شاهد مبارزه جوانان فلسطینی در سرتاسر کرانه باختری علیه اشغالگری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت در کرانه باختری در غلیان و خروش است؛باکی از تهدیدات نداریم

مقاومت در کرانه باختری در غلیان و خروش است؛باکی از تهدیدات نداریم