مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-17اقتصادي

اعلام آمادگی جهاد کشاورزی برای شناسایی مستحدثات غیرمجاز


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از به کارگیری تمامی ظرفیت های این سازمان به منظور شناسایی به موقع مستحدثات غیرمجاز در پی اخطاریه رییس کل دادگستری استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، در پی اخطاریه رییس کل دادگستری استان تهران به سازمان جهاد کشاورزی تهران به دلیل عدم اجرای صد ها فقره حکم قلع و قمع بزه تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی در شهرستان های مختلف استان تهران به رغم قطعیت و لازم الاجرا بودن احکام، جبرییل برادری، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از به کارگیری تمامی ظرفیت های این سازمان به منظور شناسایی به موقع مستحدثات غیرمجاز خبر داد.

جبرییل برادری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری جمعا دو هزار و 128 مورد در راستای اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها در قالب شش هزار و 324 قطعه اجرا و در سامانه ثبت شده است، گفت: این عدد نسبت به سال قبل رشد 34 درصدی را نشان می دهد.

وی ضمن اشاره به راه اندازی سامانه پنجره واحد زمین اظهار کرد: به رغم تمام توان و محدودیت ها، این سازمان در راستای وظایف ذاتی و قانونی خود طبق گزارشات سامانه جامع اطلاعات مکانی در خصوص شناسایی تغییرکاربری های غیر مجاز و صدور اخطاریه به متخلفین تغییرکاربری در چهارماه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی جهاد کشاورزی برای شناسایی مستحدثات غیرمجاز

اعلام آمادگی جهاد کشاورزی برای شناسایی مستحدثات غیرمجاز