مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:502023-08-31سياسي

تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات الکترونیکی اولویت ثبت احوال است


معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور در همایش سراسری گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از کارکنان نمونه این سازمان گفت: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان در اولویت سازمان ثبت احوال کشور قرار دارد.

- معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور در همایش سراسری گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از کارکنان نمونه این سازمان گفت: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان در اولویت سازمان ثبت احوال کشور قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، هاشم کارگر با بیان اینکه هفته دولت، یادآور اقدامات خالصانه و زندگی درس آموز و فداکارانه شهید رجایی و شهید باهنر است، اظهارکرد: هفته دولت، فرصتی است برای شناخت تلاش های دولتمردانی که جان خود را برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران فدا کردند.

معاون وزیر کشور با اشاره به عملکرد خالصانه شهید رجایی و شهید باهنر، افزود: زمانی که اخلاص در عمل باشد و برای مردم خالصانه کار کند، خداوند نام او را جاودانه خواهد کرد، بنابراین مدیران باید این امر را در اولویت خود قرار دهند.

وی ضمن قدردانی از زحمات معاونان، مدیران و کارکنان سازمان ثبت احوال در سراسر کشور برای پیشبرد اهداف سازمان و با اشاره به برنامه های سال 1402، ادامه حرکت سازمان به سمت هوشمندس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات الکترونیکی اولویت ثبت احوال است

تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات الکترونیکی اولویت ثبت احوال است