مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-05سياسي

خدمات 50 ساله موسسه شهیدمدنی تبیین شود


امام جمعه همدان با تقدیر از همه افرادی که در موسسه شهید مدنی فعالیت دارند، گفت: این خدمات و تلاش ها که نزدیک به پنجاه سال توسط موسسه انجام می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل و پرسنل موسسه شهید آیت الله مدنی که در آستانه سالگرد شهید مدنی برگزار شد، اظهار داشت: بعضی از بزرگان و اساتیدی که در نجف و قم نامشان باقی مانده به خاطر حضور شاگردانی است که هدف آنها را پیگیری کرده اند.

وی افزود: شهید مدنی نیز دارای دوستان باوفا و فهمیده ای بودند که در همدان آن مسیری که مد نظر ایشان بود را پیگیری می کردند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه فعالیت ها و نام شهید مدنی در تاریخ همدان برجسته است، گفت: حضور سید جواد حجازی در کنار شهید مدنی و استمرار راه شهید مدنی در این موسسه، از علل ماندگاری راه و سیره شهید مدنی در همدان است.

وی با تقدیر از همه افرادی که در موسسه شهید مدنی فعالیت دارند، اظهار کرد: خوب است این خدمات و تلاش ها که نزدیک به پنجاه سال توسط موسسه انجام می شود، برای نسل حاضر تبیین شود.

شعبانی به تشریح علل ماندگاری خدمات بزرگانی چون شهیدرجایی و شهیدمدنی پرداخت و افزود: از عوامل ماندگاری و برکتی که در این کارها وجود دارد آن است که کارها رنگ و بوی الهی می گیرد و اخلاص در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات 50 ساله موسسه شهیدمدنی تبیین شود

خدمات 50 ساله موسسه شهیدمدنی تبیین شود