مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-03سياسي

پویش کتابخوانی «جاذبه ی حسینی» برگزار می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّ ظلّه العالی) به مناسبت ماه صفر و ایام اربعین سیّد و سالار شهیدان امام حسین (ع)، - همزمان با ایام اربعین حسینی، پویش کتابخوانی با محوریت کتاب جاذبه ی حسینی برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّ ظلّه العالی) به مناسبت ماه صفر و ایام اربعین سیّد و سالار شهیدان امام حسین (ع)، پویش کتابخوانی جاذبه ی حسینی را برگزار می کند.

این کتاب دربردارنده ی گزیده ی بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه العالی) درباره ی حضرت زینب (سلام الله علیها) و اربعین حسینی است.

بخشی از بیانات آیت الله خامنه ای در این کتاب مرتبط با ویژگی های شخصیّتی حضرت زینب (سلام الله علیها) و فلسفه ی اقدامات آن حضرت در دوران حیات و به خصوص پس از نهضت عاشورای حسینی است.

در بخش دیگر نیز به بررسی اهمیّت و ابعاد اربعین و شرح زیارت اربعین در بیانات رهبر معظّم انقلاب پرداخته شده است.

جوایز این پویش شامل 40 هدیه ی متبرک حرم حضرت سیدالشهدا (ع) می باشد و علاقه مندان تا اول مهرماه فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه الکترونیکی انتشارات انقلاب اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش کتابخوانی «جاذبه ی حسینی» برگزار می شود

پویش کتابخوانی «جاذبه ی حسینی» برگزار می شود