مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-05بين الملل

خشم مقاومت از هتک حرمت 5 زن فلسطینی در کرانه باختری


اقدام نظامیان صهیونیست در هتک حرمت چند زن فلسطینی در کرانه باختری، خشم گروه های مقاومت فلسطین را برانگیخت و تهدید کردند که رژیم موقت، بهای سنگینی را برای این تعدی پرداخت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، انتشار خبر اهانت جدید نظامیان صهیونیست به پنج زن فلسطینی در الخلیل، با واکنش نیروهای مقاومت فلسطین همراه شد و رژیم صهیونیستی را به پاسخ تهدید کردند.

  روزنامه صهیونیستی هاآرتص، روز دوشنبه (4 سپتامبر) نوشت که نیروهای اسراییلی در جریان یورش به الخلیل، پنج زن فلسطینی را وادار کرده اند که در منزلشان برهنه شوند تا آن ها را تفتیش کنند.

بر اساس این گزارش، این حادثه در جریان یورش حدود 50 نظامی اسراییلی به همراه دست کم دو سگ به ساختمان یک خانواده فلسطینی روی داده است.

  هاآرتص با انتشار جزییاتی بیشتر از این جنایت جدید نظامیان صهیونیست، پس از مصاحبه با این زنان فلسطینی و خانواده هایشان، تایید کرد که دو زن نظامی نقابدار اسراییلی که مسلح بودند به همراه یک سگ آموزش دیده، پنج زن فلسطینی را در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری اشغالی مجبور کردند، لباسهایشان را به طور کامل، درآورند و یکی یکی در مقابل چشمان آن ها برهنه راه بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم مقاومت از هتک حرمت 5 زن فلسطینی در کرانه باختری

خشم مقاومت از هتک حرمت 5 زن فلسطینی در کرانه باختری