مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-11پزشكي

توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های هلال احمر


مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های این جمعیت در آستانه فصل سرما خبرداد.

- مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های این جمعیت در آستانه فصل سرما خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا عسکری با اشاره به تامین واکسن آنفلوآنزا از سوی سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر گفت: واکسن های موجود شامل واکسی گریپ، اینفلووک و فلوگارد است و در داروخانه مرکزی شبانه روزی هلال احمر واقع در خیابان طالقانی و داروخانه مرکزی شماره 2 هلال احمر واقع در تهرانپارس توزیع می شود.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای توزیع واکسن آنفولانزا در پایان شهریور و ابتدای مهرماه سال جاری گفت: سازمان تدارکات پزشکی پس از طی فرآیندهای لازم برای واردات واکسن آنفولانزا بر اساس برنامه توزیع که از سوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت ارائه می شود؛ نسبت به تأمین و توزیع آن در داروخانه های هلال احمر اقدام کرده است و از آنجا که تأمین داروهای خاص برای بیماران امری حیاتی است، در هر شرایطی نیازهای دارویی مردم را در اولویت نخست قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های هلال احمر

توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های هلال احمر