مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 22:102023-09-04اقتصادي

تسطیح 23کیلومتر از راه های اصلی و روستایی مناطق سیل زده مشگین شهر


معاون امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: تا این لحظه 23 کیلومتر از راه های اصلی وروستایی وبین مزارع ومعابر روستایی تسطیح ومرمت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کمال الدین میرجعفریان شامگاه امروز پس از بازدید از مناطق سیل زده مشگین شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدایت امکانات و تجهیزات اداری به مناطق سیل زده شهرستان مشگین شهر تا این لحظه 23 کیلومتر از راه های اصلی و روستایی و بین مزارع ومعابر روستایی تسطیح و مرمت شده است.

وی افزود: پس از وقوع این سیلاب در شهرستان مشگین شهر اقدامات اولیه  توسط مدیران شهرستانی در محل سیلاب با مدیریت دستگاه ها صورت پذیرفت و کارگروه استانی نیز در محل استانداری تشکیل شد.

  معاون امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: جلسه امروز در خصوص جمع بندی خسارت و تامین خسارت اراضی کشاورزی، باغات، صیفی جات و شالیزارها و هم چنین رفع مشکلات اهالی برای دسترسی به اراضی خود در محل سیل بود.

میرجعفریان ادامه داد: اقدامات اولیه برای برون رفت از مشکلات این حادثه، جبران خسارت ها و بازسازی زیرساخت های از بین رفته و راه های بین مزارع با مرکزیت دهستان مشیران از توابع بخش مرادلو تا دوهفته آینده انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسطیح 23کیلومتر از راه های اصلی و روستایی مناطق سیل زده مشگین شهر

تسطیح 23کیلومتر از راه های اصلی و روستایی مناطق سیل زده مشگین شهر