مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-11اقتصادي

90 درصد شیرابه های مرکز دفن زباله کرج خشک شده است


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به امحای شیرابه های حاصل از دفن زباله گفت: حدود 90 درصد این شیرابه ها خشکانیده و امحا شده که با صفر نمودن انباشت سنوات قبل، - ایسنا/البرز رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به امحای شیرابه های حاصل از دفن زباله گفت: حدود 90 درصد این شیرابه ها خشکانیده و امحا شده که با صفر نمودن انباشت سنوات قبل، مدیریت شیرابه تولیدی جاری محدود و قابل کنترل خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد چپردار روز دوشنبه 20 شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق قولی که به شهروندان در خصوص بازسازی و راه اندازی خطوط پردازش و تولید کمپوست داده بودیم، یکی از این خطوط با ظرفیت 300 تن زباله روزانه راه اندازی شده که مزایده واگذاری آن به پیمانکار نیز در حال انجام است.

وی یادآور شد: خط دوم پردازش و کمپوست هم با همت همکاران سازمان و تحقق ردیف های بودجه آغاز شده و با این اقدام قریب به 50 درصد از زباله روزانه شهر کرج قابلیت بازیافت، پردازش و تبدیل به کمپوست را یافته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به امحای شیرابه های حاصل از دفن زباله هم گفت: حدود 90 درصد این شیرابه ها خشکانیده و امحا شده که با صفر نمودن انباشت سنوات قبل، مدیریت شیرابه تولیدی جاری محدود و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد شیرابه های مرکز دفن زباله کرج خشک شده است

90 درصد شیرابه های مرکز دفن زباله کرج خشک شده است