مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 20:452023-09-04سياسي

امضای تفاهمنامه 3 جانبه برای ساماندهی رودخانه بالیقلوچایی اردبیل


معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تفاهمنامه همکاری بین استانداری، شهرداری و قرارگاه خاتم الانبیا برای بهسازی و زیباسازی مسیر رودخانه بالیقلوچایی در داخل شهر اردبیل به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کمال الدین میرجعفریان عصر دوشنبه در جریان عقد تفاهمنامه همکاری مشترک در اردبیل اظهار کرد: بر اساس این تفاهمنامه ساماندهی و بهسازی رودخانه بالیقلوچایی از تپه نادری تا آخر مسیر زرناس انجام می شود تا هموطنان از زیبایی های این مسیر رودخانه ای بهره بگیرند.

وی تصریح کرد: هر چند در گذشته برخی اقدامات با هدف ساماندهی این رودخانه در محدوده هسته مرکزی شهر انجام شده بود اما قرار است در قالب این پروژه مهم و اساسی در کنار بهسازی داخل رودخانه، فضاهای پیرامونی آن نیز برای حضور گردشگران آماده و مهیا شود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: این مسیر هفت کیلومتری به گونه ای ساماندهی و بهسازی می شود تا گردشگران و مسافران از المان ها، آب نما، نورپردازی و ایجاد سایت های حضور گردشگران بهره گرفته و زیبایی های این رودخانه به بهبود سیمای شهری اردبیل نیز کمک کند.

میرجعفریان افزود: با توجه به اینکه حقابه این رودخانه از سد یامچی تأمین می شود، قرار است در قالب یک مخزن 200 متر مکعبی در آخر رودخانه و منطقه زرناس با پمپاژ آب مورد نیاز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه 3 جانبه برای ساماندهی رودخانه بالیقلوچایی اردبیل

امضای تفاهمنامه 3 جانبه برای ساماندهی رودخانه بالیقلوچایی اردبیل