مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 20:302023-08-23سياسي

حمایت جدی دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی


دادگستری بر خود لازم می داند حمایت حقوقی جدی و قضایی از کارخانجات، شرکت ها و واحدهای تولیدی داشته باشد.

- ایسنا/لرستان رییس کل دادگستری لرستان گفت: دادگستری بر خود لازم می داند حمایت حقوقی جدی و قضایی از کارخانجات، شرکت ها و واحدهای تولیدی داشته باشد.

حجت الاسلام سعید شهواری، امروز یکم شهریورماه در ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی لرستان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه تشکیل این جلسه حمایت های حقوقی و قضایی از مجموعه های خصوصی و تولیدی به ویژه در سال جاری است که از طرف مقام معظم رهبری به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: دادگستری به جهت تبعیت از فرامین رهبری در زمینه شعار سال به ویژه در رشد تولید و حمایت از کارخانجات، شرکت ها و همه نهادهایی که در زمینه تولید فعالیت دارند بر خود لازم می داند حمایت حقوقی جدی و قضایی داشته باشد.

شهواری افزود: حمایت دادگستری از بسط و رشد تولید و حمایت از سرمایه گذاری و اقتصاد را اعلام می کنیم و اگر این ستاد مصوباتی دارد که حمایت قضایی می خواهد و برخی از دستگاه ها نسبت به وظایف خود عمل نمی کنند لازم به پیگیری است و اگر ترک فعلی دیدید اعلام کنید چرا که حمایت لازم است تا رشد تولید و توسعه سرمایه گذاری صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جدی دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی

حمایت جدی دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی