مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 08:562023-09-22سياسي

در دفاع مقدس با رشادت جوانان پیروز شدیم


شرایط دفاع مقدس به صورت معجزه آسایی با تلاش جوانان و عملیات های مقتدرانه به سود ایران تغییر کرد و ما پیروز شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکویی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان در گرگان اظهار کرد: نمایش قدرت امروز یادآور رشادت ها و ایثارگری هایی است که غریب به هشت سال با دست خالی با رهبری های پیامبرگونه امام خمینی(ره) در برابر تمام دنیا ایستادند و پیروز میدان شدند.

وی ادامه داد: روزی که ارتش بعث عراق به ایران حمله کرد ما هیچ شرایط ایده آلی نداشتیم و شرایط به سود دشمن برای پیروزی بود اما به صورت معجزه آسایی شرایط با شجاعت جوانان این کشور تغییر می کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: در ادامه سلسله عملیات های سرنوشت ساز عملیات هایی برای تنبیه دشمن همانند عملیات والفجر 8 اجرا و فاو آزاد شد.

ملک شاهکویی تصریح کرد: صدام همیشه می گفت فاو چشم بصره است و بصره چشم فاو و هردوی اینها تهدید رزمندگان اسلام بود و تمام جنگ در این دو نقطه برنامه ریزی می شد.

وی تاکید کرد: همین بچه های گلستان و مازندران در لشکر 25 کربلا در آزادسازی فاو نقش موثر و مستقیم داشتند و با فتح فاو کمر دشمن شکسته شد  فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: خدایا عاقبت امر همه ما را ختم بخیر کن و جوانان ما را سرافراز و سربلند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دفاع مقدس با رشادت جوانان پیروز شدیم

در دفاع مقدس با رشادت جوانان پیروز شدیم