مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 19:452023-08-31اقتصادي

ضرورت مستثنی شدن بخش کشاورزی از تعهد ارزی حاصل از صادرات


یکی از اعضای اتاق بازرگانی استان همدان گفت: مستثنی شدن بخش کشاورزی از تعهد ارزی حاصل از صادرات به علت ریسک پذیری این حوزه ضرورت دارد.

- ایسنا/همدان یکی از اعضای اتاق بازرگانی استان همدان گفت: مستثنی شدن بخش کشاورزی از تعهد ارزی حاصل از صادرات به علت ریسک پذیری این حوزه ضرورت دارد.

محمودی عصر پنجشنبه 9 شهریور در نشست فعالان اقتصادی استان همدان با حضور وزیر اقتصاد، اظهار کرد: در دولت گذشته مصوبه ای تحت عنوان تعهد ارزی حاصل از صادرات به تصویب رسید که با توجه به متکی بودن استان همدان بر پایه کشاورزی این مصوبه مشکلات عمده ای را در در حوزه کشاورزی ایجاد کرده است.

وی سیر و سیب زمینی را از جمله محصولات مهم کشاورزی استان همدان دانست و افزود: با توجه به تورم موجود در کشور با مصوبه تعهد ارزی حاصل از صادرات محصولات تولیدی بخش کشاورزی استان همدان به ویژه سیر و سیب زمینی صادرات آن سود چندانی را عاید کشاورزان نمی کند و دخل و خرجی برای کشاورزان ندارد و صادرات بخش کشاورزی استان رشد چندانی نداشته است.

درخواست ما در این رابطه این است که مصوبه ای داشته باشید تا محصولات کشاورزی از تعهد ارزی صادرات مستثنی شود چرا که در بخش کشاورزی با محصولات فسادپذیر مواجه هستیم که در صورت تعلل ضایعات آن بالا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مستثنی شدن بخش کشاورزی از تعهد ارزی حاصل از صادرات

ضرورت مستثنی شدن بخش کشاورزی از تعهد ارزی حاصل از صادرات