مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-23سياسي

قرآن یک کتاب هدایتگر برای مردم است


استاندار گیلان با اشاره به اینکه قرآن یک کتاب هدایتگر برای مردم است، گفت: ما به تمام دنیا اعلام می کنیم چراغ قرآن روشن بوده و هتک حرمت به آن بی ثمر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح چهل ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: قرآن کریم به عنوان راه روشن برای هدایت انسان ها و جامع ترین راهنمای بشری، تأثیر به سزایی در تمامی ابعاد زندگی انسان ها دارد.

وی با بیان اینکه قرآن یک هدیه الهی برای روح و جان، و راهنمایی برای ما مسلمانان است، گفت: عزت و حیات طیبه ما در دنیا و آخرت قرآن است.

عباسی ادامه داد: دشمنان به مسائل علمی قرآن پی برده و بر همین اساس به این کتاب آسمانی جسارت می کنند اما ما به تمام دنیا اعلام کنیم که چراغ قرآن در همه جا روشن است و هتک حرمت به آن بی ثمر خواهد بود.

استاندار گیلان اضافه کرد: افرادی که در نجوم توانستند اجرام آسمانی را کشف کنند مسلمان بودند که بوسیله آیات قرآنی اجرام را کشف کردند و سپس بقیه دنبال رو این کار شدند.

وی با بیان اینکه قرآن به عنوان یک کتاب هدایتگر برای مردم است، گفت: پرداختن به فعالیت های قرآنی در قالب برگزاری این گونه مسابقات، علاوه بر افزایش شور و نشاط معنوی جامعه، فرصت بسیار مناسب و ارزنده ای را برای انس و الفت هر چه بیشتر جامعه با این کتاب الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن یک کتاب هدایتگر برای مردم است

قرآن یک کتاب هدایتگر برای مردم است