مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-01اجتماعي

زائران بعد از ورود به کشور حتما استراحت کنند


زائران عزیز بعد از ورود به کشور حتما استراحت و خواب کافی داشته باشند.

- سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس مستقر در مرز مهران، بیان داشت: حجم برگشت زائران اربعین که طی روزهای گذشته به عتبات عالیات مشرف شده اند و در برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی (ع) شرکت کردند، پُرحجم، روان و به سهولت انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه کارکنان انتظامی در پایانه مرزی مهران به صورت شبانه روزی پذیرای زائران عزیز هستند، افزود: افزایش تیم های گشتی محسوس و نامحسوس پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان برای پیشگیری از هرگونه حوادث جاده ای مستقر شده اند و با هرگونه حرکات و تخلفات حادثه ساز به شدت برخورد خواهند کرد.

سردار سلمانی یاد آور شد: تا زمان عادی شدن تردد در پایانه مرزی تمامی مسئولان و کارکنان انتظامی مستقر در شهر مهران پای کار خواهند بود تا خدمات مورد نیاز را به زائران در موج بازگشت ارائه دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن به شهرهای خود انتقال داده شوند.

وی با اشاره به اینکه زائران عزیز بعد از ورود به کشور حتما استراحت و خواب کافی داشته باشند، تصریح کرد: برابر داده ها و رصد های انجام گرفته، یکی از دلایل عمده تصادفات جاده ای خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده، که زائران عزیز به این نکته توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران بعد از ورود به کشور حتما استراحت کنند

زائران بعد از ورود به کشور حتما استراحت کنند