مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-18فرهنگي

رقابت 40 کشور جهان در جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان


دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان با بیان اینکه بیش از 40 کشور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان شرکت کردند، گفت: - ایسنا/اصفهان دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان با بیان اینکه بیش از 40 کشور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان شرکت کردند، گفت: سعی داریم جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان از حالت موسمی و فصلی به صورت سالانه برگزار شود و تنها به چند روز در سال خلاصه نشود.

مجید زین العابدین، صبح امروز (دوشنبه 27 شهریورماه) در مراسم رونمایی از پوستر سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، اظهار کرد: مفتخریم جشنواره کودکان و نوجوانان بعد از 4 سال به اصفهان بازگشت و امیدوارم شاهد اکران آثاری پربار و اثرگذار در این دوره باشیم.

او با تاکید بر اینکه در مهرماه شادی کودکان اصفهانی افزایش پیدا می کند، افزود: ماه مهر برای بچه های اصفهان نوید رویداد هنری سینمایی است.

شهر اصفهان مایه افتخار ایرانیان است، اصفهان پتانسیل هایی دارد که باری دیگر هنر هنرمندان و سینماگران ایران را در سطح ملی و بین المللی معرفی کند.

دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از 40 کشور در جشنواره فیلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 40 کشور جهان در جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان

رقابت 40 کشور جهان در جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان