مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-26حوادث

دستگیری شکارچیان گراز و ضبط سه قبضه سلاح در لرستان


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان گفت: یک گروه شکارچی متخلف که اقدام به شکار 3 رأس گراز کرده بودند با همکاری نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

- ایسنا/لرستان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان گفت: یک گروه شکارچی متخلف که اقدام به شکار 3 رأس گراز کرده بودند با همکاری نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

حسین زرین کیا چهارم شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک گروه از شکارچیان متخلف که از استان های همجوار به شهرستان خرم آباد آمده بودند توسط نیروی انتظامی دستگیر و از آن ها لاشه سه رأس گراز و سه قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: طی تماس تلفنی پاسگاه انتظامی چم انجیر شهرستان خرم آباد مبنی بر دستگیری یک گروه شکارچی متخلف گراز پرسنل یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان به محل اعزام و با همکاری عوامل انتظامی صورت جلسه تخلف تنظیم و پرونده قضایی تشکیل و متخلفین را جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

زرین کیا ضمن قدردانی از هوشیاری و عملکرد خوب نیروی انتظامی پاسگاه چم انجیر در دستگیری شکارچیان متخلف گفت: شکارچیان متخلف از استان های همجوار هستند به شهرستان خرم آباد و مناطق طبیعی استان به قصد شکار وارد شده اند که با هوشیاری نیروی انتظامی دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان گراز و ضبط سه قبضه سلاح در لرستان

دستگیری شکارچیان گراز و ضبط سه قبضه سلاح در لرستان