مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 20:552023-08-28سياسي

37 طرح خدماتی در بخش کرگانرود تالش افتتاح شد


در پنجمین روز از هفته دولت 37 طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی بخش کرگانرود شهرستان تالش با اعتباری بالغ بر 92 میلیارد و 553 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/گیلان در پنجمین روز از هفته دولت 37 طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی بخش کرگانرود شهرستان تالش با اعتباری بالغ بر 92 میلیارد و 553 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

در پنجمین روز از هفته دولت با حضور صالح محمدی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان و فرامرز مرجانی، سرپرست فرمانداری تالش و حسن محمدیاری، نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستانی 37 طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی بخش کرگانرود شهرستان تالش با اعتباری بالغ بر 92 میلیارد و 553 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

همچنین سه طرح عمرانی دهیاری های بخش با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 770 میلیون تومان و طرح های عمرانی شهرداری لیسار با اعتبار یک میلیارد و 675 میلیون تومان نیز در این مراسم تجمیعی مورد بهره برداری قرار گرفت.

طرح ارتقای فناوری مخابراتی لیسار و نصب دکل اپراتور ایرانسل هر کدام با اعتبار 5 میلیارد تومان، هشت طرح توزیع برق با اعتبار یک میلیارد و 506 میلیون و 400 هزار تومان و کارگاه تولید سبد پلاستیکی نیز از دیگر پروژه های هفته دولت بودند که به بهره برداری رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 طرح خدماتی در بخش کرگانرود تالش افتتاح شد

37 طرح خدماتی در بخش کرگانرود تالش افتتاح شد