مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-11فرهنگي

توزیع 8000 جلد کتاب کودک و نوجوان در کتابخانه های همدان


مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان گفت: بیش از 8 هزار جلد کتاب خریداری شده از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در کتابخانه های عمومی همدان توزیع شدند.

- عاطفه زارعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بیش از 8 هزار جلد کتاب به ارزش 5 میلیاد ریال و از جدیدترین و جذاب ترین آثار منتشره که مشتمل بر آثار پرطرفدار گروه سنی کودک و نوجوان و مرجع است در کتابخانه های عمومی استان توزیع شد.

 وی افزود: کارشناسان به صورت مستمر و دوره ای از کتابخانه های سراسر استان بازدید کرده و نیازهای مطالعاتی کتابخانه ها را احصا می کنند که این امر باعث تسهیل و تسریع در رفع نواقص مجموعه سازی در کتابخانه ها می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان تصریح کرد: بررسی های دوره ای، فرم های نیازسنجی چاپی و الکترونیکی و مصاحبه حضوری با اعضا و کتابداران نشان می دهد عمده مراجعان در کتابخانه های روستایی، کوچک و مناطق محروم را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند و با توجه به اینکه آموزش و مطالعه باید از کودکی در جان فرد بنشیند تامین منابع برای این گروه سنی همواره از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی ادامه داد: در کتابخانه های شهری و اصلی نیز عمده نیازهای کاربران را مراجع چاپی و الکترونیکی تشکیل می دهد که اداره کل کتابخانه ها این نیاز را نیز با ارائه خدمت دانلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 8000 جلد کتاب کودک و نوجوان در کتابخانه های همدان

توزیع 8000 جلد کتاب کودک و نوجوان در کتابخانه های همدان